Ineke de Jong-Dijkshoorn, VRIJWILLIG-CENTRAAL

In deze rubriek wordt regelmatig een vrijwilliger voorgesteld zodat de mensen achter Forescate beter bekend worden en om hen op deze manier eens uit de schaduw te halen en in een welverdiend zonnetje te zetten. De eerste twee weken staat het artikel op de voorpagina daarna blijven de artikelen terug te lezen onder ‘Vrijwilligers’ van het keuzemenu.

Nu is de beurt aan Ineke de Jong-Dijkshoorn, deze levensgenietser is al vanaf haar jeugd op Forescate te vinden en heeft ook haar gezin met het 'hockey bij Forescate-virus' besmet!!

Hallo, ik ben Ineke,

Forescate is mijn Thuisclub. Ik ben begonnen in meisjes C en ik hield toen al van gezelligheid op en rond de velden. Rond mijn 20e gestopt vanwege een knieblessure.

Ik heb 2 dochters. Zodra ze konden lopen, was dat o.a. met een hockeystick en gingen ze elke zondag met mijn man mee naar het veld. Hun basis ligt dan ook op Forescate.

Inmiddels heb ik het hockeyen weer opgepakt, maar dan tussen de palen, en vooral voor de 3e helft met Dames A.

Naast mijn leuke doch drukke baan neemt het hockey een centrale plaats in in ons gezin. De meiden hebben op Forescate leren hockeyen, eerst via de buitenschoolse sport en vervolgens via de mini’s naar de C en B.

Als vrijwilliger heb ik diverse activiteiten gedaan voor de club: een aantal jaren coach van onze jongste dochter, F-jes en mini’s getraind, baroudste en meisjes D-lijncoördinator. Nu run ik voor het 3eseizoen het wedstrijdsecretariaat voor de jeugd.

Zoals de voorgaande vrijwilligster Sietske Sandkuyl schrijft: Een hockeyvereniging kan nou eenmaal niet zonder vrijwilligers!!!! Dus help ons deze fantastische club draaiende te houden!!!!

Was getekend,

Ineke de Jong-Dijkshoorn

Het favorietenlijstje van Ineke:

MHC Forescate:                              gezellige (familie)club

Eten:                                             Italiaans/Frans

T.V.-programma’s:                         CSI’s en Engelse detectives

Vakantiebestemming:                     Frankrijk, Italië

Tijdschriften:                                 woonbladen

Vrije tijd:                                       mijn gezin

Sporten:                                        hockey

Ik hou van:                                    het goede leven!! met heel veel gezelligheid!!!

Ik hou niet van:                             oneerlijkheid en geen fair play

Motto:                                          geniet van elke dag en wat vandaag niet komt doen we morgen

Vrijwillig - Centraal, omdat MHC Forescate niet zonder vrijwilligers kan.!!!!