Wedstrijden beginnen op 1 november !!!
Beste F-jes,

Zondag 1 November is het dan eindelijk zo ver......
Nadat jullie allemaal de afgelopen weken hard getraind hebben beginnen dan de echte wedstrijden.

In de afgelopen weken is er veel gebeurd:

- Zo zijn de coaches ingedeeld bij de teams, en zijn ze een avond op het clubhuis bij elkaar geweest om het komende seizoen voor te bereiden.

- Voor alle ouders is er vorige week bovendien een spelleidersavond geweest, zodat de ouders nu allemaal weten hoe ze een wedstrijd zo goed mogelijk kunnen begeleiden.

- En natuurlijk zijn jullie allemaal in een team ingedeeld !   Dat was een hele puzzel, maar uiteindelijk hebben we (voor zover als we nu kunnen inschatten) echt leuke teams kunnen maken.

- Ook zijn shirts geregeld zodat ieder team straks in een "eigen" kleur zal gaan spelen.

Nu iedereen in een team is ingedeeld kun je je teamgenoten zien door op deze site met je eigen inlogcode in te loggen. In de linkerkolom zie je dan onder het menukopje "Hockey" de naam van je team staan. Als je dat aanklikt komt in het rechterdeel van je scherm te staan met wie je in het team zit, en wie de coaches zijn.
(Als je geen persoonlijke inlogcode hebt ontvangen, kun je een mailtje sturen naar [email protected] en vragen om een nieuwe code).

We verzamelen zondag 1 november om 10.30 in het clubhuis.
Zorg ervoor dat je op tijd bent want we hebben deze eerste keer een hoop extra te regelen.
Want behalve dat je kennis maakt met je coaches en je teamgenoten, zullen we natuurlijk ook de shirts uitdelen en zal een groepsfoto gemaakt worden.

Tot zondag 1 november,

Jongste Jeugd Commissie F-jeugd,