Veld 4 binnenkort weer in gebruik
Veld 4 mag nog niet bespeeld worden maar ..................binnenkort, en alleen als deze door Beheer wordt vrijgegeven, wel.

Na de noodzakelijke renovatie in verband met wateroverlast zal allereerst het veld goedgekeurd moeten worden door ISA-sport. Pas na volledige goedkeuring  mag het veld worden betreden en kunnen de trainingen en wedstrijden worden hervat. Wij gaan er vanuit, dat een ieder hiervan doordrongen is en wacht tot het veld is vrijgegeven alvorens gebruik te maken van veld 4.

Inmiddels is na uitgebreid  overleg met de verschillende partijen definitief overeenstemming bereikt over de noodzakelijke aanpassingen van de bovenste laag van de fundering. Helaas heeft dit nogal wat tijd in beslag genomen, waardoor we achter liggen op schema.

Indien alles verder volgens plan verloopt, zal vrijdag a.s. begonnen worden met het leggen van de nieuwe kunstgrasmat. Als het weer meewerkt zal hopelijk  in de loop van week 38 weer van veld 4 gebruikt gemaakt kunnen worden.