Weg van Voorschoten naar Wassenaar afgesloten
De Provincie werkt van vrijdag 7 september 20:00 uur tot en met maandag 10 september 06:00 uur aan de gehele N448, de toegangsweg naar Voorschoten vanuit Wassenaar.

Omleidingen

Vanaf vrijdag 7 september 2012 20.00 uur tot en met zondag 9 september 2012 18.00 uur is 1 rijbaan van de N448 afgesloten. De rijbaan van Voorschoten richting Wassenaar is dicht. Aanwonenden worden onder begeleiding van verkeersregelaars over de Papeweg West geleid. Voor het overige verkeer gelden omleidingen. Tijdens de werkzaamheden wordt het verkeer over de volgende routes geleid:

• Voor verkeer richting Wassenaar loopt de omleiding via de N14, N44 (Rijksstraatweg), Noordsingel, N447 (Veursestraatweg/Veurseweg) of via Leiden (A44, Doctor Lelylaan, Churchillaan), N447 (Voorschotenseweg/Leidseweg). Het bestemmingsverkeer wordt ‘s nachts over de parallelweg geleid. De Dobbeweg en Donklaan blijven bereikbaar.
  • Aanwonenden worden onder begeleiding van verkeersregelaars over de Papeweg West geleid.
  • Verkeer richting Voorschoten wordt over de parallelweg geleid.

Klik hier voor een beeld van de omleidingen.