Bardienst voor ouders

Van ouders van jeugdleden wordt verlangd dat zij 1 a 2 keer per jaar een bardienst doen. Dit is conform de Voorwaarden van het lidmaatschap. De volgende ouders kunnen van deze verplichte bardiensten worden uitgesloten: coaches (maximaal 2 per team); leden van de scheidsrechterscommissie; leden van de commissie Hockey Technische Zaken; bestuursleden; en door het bestuur aangewezen personen (bestuursbesluit).

Ouders krijgen voor het draaien van de bardiensten een aantal weken van te voren per mail een eerste uitnodiging voor de bardienst. Een week voor de datum volgt nog een herinnering.
Ouders van F t/m A jeugd worden op zaterdag ingedeeld, ouders van de Benjamini’s op zondagochtend.

Indien je niet beschikbaar bent op de aangegeven datum dien je zelf voor vervanging te zorgen. Geef ons even de naam van diegene met wie je hebt geruild door, dan verwerken wij de ruil ook in ons systeem.

Bianca Aardenburg en Bianca Bonnet, [email protected]