Scheidsrechter worden achter je pc; ook MaS

Met ingang van dit jaar wordt de 'verplichte' opleiding voor clubscheidsrechter interactief gegeven .

Vooraf is er aan instructie-avond waarin aangegeven wordt hoe je de cursus moet doen, welke wachtwoorden je nodig hebt en meer van dat soort belangrijke informatie.

De cursus duurt nu geen 4 avonden meer maar je kunt vanaf 15 oktober zelf achter je eigen computer leren. In principe zou je aan 4 uur studeren genoeg moeten hebben.

De cursus kan ook door mensen met dyslexie gevolgd worden. Daar is rekening mee gehouden.

Alle junioren krijgen automatische een 'verplichte' uitnodiging.
Ouders worden vriendelijk verzocht zich vooraf aan te melden via [email protected] .

MaS

Het fluiten en cursus komen ook in aanmerking voor je maatschappelijke stage. Maak daar gebruik van. De instructieavond, zelfstudie en examen zijn al 8 uur en je krijgt 2 uur per wedstrijd fluiten.

De eerste instructie-avond vindt 15 oktober plaats. Het examen is 7 november.

Mark de Kock