F-jes eerste wedstrijddag zondag 1 november

Afgelopen zondag hebben jullie dan eindelijk de eerste wedstrijden gespeeld en wat hebben jullie dat goed gedaan! Het weer werkte gelukkig ook mee, de eerste regendruppel viel pas na het laatste fluitsignaal.
Jullie zagen er allemaal prachtig uit in jullie nieuwe poloshirts, met grote dank aan Natascha van Duuren, de mama van Joep. Ook de spelleiders waren goed te herkennen in hun zwarte jassen.

Het was nog even spannend om iedereen op tijd op zijn plek te krijgen, want een aantal teams was door ziekte niet compleet. Team licht-roze had zelfs maar vijf meisjes, want Femke zit nog steeds met haar been in het gips. Hopelijk is ze er snel weer bij!
Gelukkig was Camille zo sportief om bij het licht-roze team in te vallen zodat ze toch 6 speelsters hadden. Goed en stoer gedaan Camille!

De wedstrijdjes gingen supergoed, jullie hebben allemaal heel hard gewerkt. Na afloop nog even gezellig limonade drinken met je team en je tegenstander, zoals het hoort bij hockey.
Kortom, het was een geslaagde eerste wedstrijddag. Binnenkort zullen de foto’s die zondag gemaakt zijn ook op de website te zien zijn.
Tot volgende week, wij hebben er alweer zin in, jullie ook?

Ad de Gruiter en Jorina Biersteker