Scheidsrechters leren van scheidsrechters; 23-10

Dinsdag 23 oktober speelt Heren 1 een wedstrijd tegen Jong HDM.

Deze wedstrijd is niet alleen interessant voor Heren 1 maar ook voor alle scheidsrechters van Forescate.

De idee is dat scheidsrechters van Forescate de scheidsrechter die dit duel fluiten, observeren en beoordelen.
Kortom leren van elkaar.

Voor de wedstrijd is er een bijeenkomst over de bedoeling en wat belangrijk is. Daarna gaan we in groepjes de wedstrijd bekijken en vooral het werk van de scheidsrechters beoordelen om daar van te kunnen leren. Hoe fluit je, wat is je positie in het veld, hoe ga je om met spanning.
Na afloop kan onder het genot van een drankje nagepraat worden.

Iedereen die regelmatig fluit en wat bij wil leren is van harte welkom.

Nog niet het gehele programma is bekend maar de wedstrijd is om 20.45 uur en de voorbespreking begint waarschijnlijk rond 20.00 uur.

Houd dit artikel in de gaten want de nieuwe informatie -of wijzigingen- zal erbij gezet worden.

Groeten en hopelijk tot dan,

De scheidsrechterscommissie