Pech voor Jelmer van der Hoeven

Jelmer van der Hoeven, speler uit JA1, beleefde een erg onplezierige zaterdag. Tijdens de wedstrijd tegen LOHC kreeg Jelmer een bal in zijn gezicht die per ongeluk niet goed werd aangenomen door een tegenstander. De gevolgen waren aanzienlijk. Middels een operatie in het LUMC is de schade aan zijn neusschotje en het verbindingsstuk tussen beide neusgaten hersteld.

Na een nachtje in het ziekenhuis te zijn verbleven, is Jelmer gelukkig weer thuis. Hockeyen zit er de komende paar maanden niet in, maar daarna zal hij weer als herboren zijn comeback maken. Jelmer heeft gelukkig veel reacties ontvangen en ook het bestuur van MHC Forescate heeft inmiddels contact gehad met de familie. Jelmer, namens de gehele club veel succes toegewenst bij jouw herstel.

Namens het bestuur van MHC Forescate,
Jelle Raap