Pietentraining Benjamini's!

Aanstaande zondag (2 december) komt Sinterklaas met een paar Pieten op bezoek!

Daarom is er zondag een speciale Pietentraining! Vanwege dit hoge bezoek en de speciale training volgt hier belangrijke informatie:

Alle Benjamini’s worden om uiterlijk 8.50 uur verwacht op de hockeyclub!

De Benjamini’s krijgen een nummertje en worden ingedeeld bij een trainer. Hierna verzamelen we met zijn allen in de cirkel van het veld. Daar wachten we vol spanning op Sinterklaas en de Zwarte Pieten! Uiteraard verwelkomen we Sinterklaas met luid gezang.

Zodra Sinterklaas is gearriveerd gaat Sinterklaas naar binnen. De Benjamini’s gaan met hun trainer en groepje aan de slag op het veld.

Om de beurt wordt er een groepje naar binnengeroepen dat bij Sinterklaas mag komen. Zij krijgen een cadeautje en iets te drinken en verlaten via een andere uitgang weer het clubhuis alwaar zij de Pietentraining hervatten!

Wij vragen de ouders om buiten of eventueel aan de andere zijde van het clubhuis te wachten. Ook verzoeken wij dringend om geen boertjes en/of zusjes mee te nemen deze ochtend. Sinterklaas heeft namelijk alleen een cadeautje voor de Benjamini’s.

In verband met het bezoek van Sinterklaas en de speciale Pietentraining zal de training waarschijnlijk een half uurtje later afgelopen zijn.

Sinterklaas en wij hopen dat jullie allemaal komen zondag. Kun je onverhoopt toch niet aanwezig zijn mail het dan tijdig naar [email protected].

Tot zondag allemaal.

Groeten,