Belangrijke informatie en presentaties Zaalhockey

Beste coaches, aanvoerders en begeleiders,

Binnenkort gaat het zaalhockey competitie 2012/2013 van start, en in voorbereiding daarop is op 29 november de jaarlijkse informatie-avond zaalhockey geweest.

Het was een leerzame avond met toelichting op zaalhockeyprocedures en afspraken, maar ook met een aansprekende technische en tactische presentatie.

Voor diegenen die alles nog eens willen nalezen, en voor diegenen die de avond gemist hebben, treft u hieronder directe links aan naar alle belangrijke informatie.

1. De presentatie over hoe zaalhockey op onze club is georganiseerd met o.a. adressen en afspraken mbt wedstrijdformulieren:  Klik hier.

2. De technisch/tactische presentatie voor coaches zoals Bas Seelen die heeft gegeven:  Klik hier.

3. De concrete informatie m.b.t. inleveren wedstrijdformulieren en contact:  Klik hier

4.  De spelregels zaalhockey (bron: KNHB)
- Een handige samenvatting van verschillen tussen zaal en veld: Klik hier
- De complete spelregels junioren en senioren: Klik hier
- De spelregels E-jeugd: Klik hier
- Voor de geinteresseerden ook de briefing bondscheidsrechters voor het huidige zaalseizoen: Klik hier.

5. Afspraken over contributiebetaling zaalhockey:   Klik hier

6. Naar aanleiding van het eerste competitieweekeinde ontvingen we een bericht vanuit de KNHB met wat actualiteiten uit het eerste speelweekeinde.  Klik hier om te lezen.

Tenslotte herinneren wij u even aan het ophalen van de keepersmaterialen uit het clubhuis, omdat het clubhuis in de winterperiode vaak gesloten zal zijn.

We wensen jullie veel plezier en succes met de wedstrijden.

Vriendelijke groet,

MHC Forescate, zaalhockey