Nadia Bronmeijer, VRIJWILLIG-CENTRAAL
In deze rubriek wordt regelmatig een vrijwilliger voorgesteld zodat de mensen achter Forescate beter bekend worden en om hen op deze manier eens uit de schaduw te halen en in een welverdiend zonnetje te zetten. De eerste twee weken staat het artikel op de voorpagina, daarna blijven de artikelen terug te lezen onder 'Vrijwilligers' van het keuzemenu.

Dit keer is de beurt aan Nadia Bronmeijer. Dit stoere jeugdlid speelt, fluit en geeft training. Een mooi voorbeeld van 'die jeugd van tegenwoordig'.

Hoi, ik ben Nadia,

Ik zit sinds de D-tjes op forescate en nu in MA3.

Eerst heb ik een tijdje op judo gezeten maar toen ik iets anders wilde, stond hockey op nummer 1. En daar heb ik zeker geen spijt van. Ik vind het echt een superleuke sport.

Ik heb nooit echt hoog gespeeld, maar zat altijd in het vriendenteam. Dat maakte het voor mij vooral zo leuk.

Een paar jaar geleden haalde ik mijn scheidsrechterspas en kwam erachter dat ik het scheidsrechter zijn wel heel leuk vond. Ik werd gevraagd om iets hogere wedstrijden te fluiten, dus dat doe ik nu. Ik hoop echt beter te worden.

Ook geef ik nu voor het derde jaar training aan een meisjesteam. Soms wel hard werken want meiden houden wel van lekker veel praten, maar het is wel gezellig. Het geeft een kick wanneer iets wat je iemand aanleert, echt opgepikt wordt en je iemand beter leert hockeyen.

De club kan het niet alleen, dus ik vind het logisch dat je als lid je inzet. Doe ook eens wat voor een ander ;).

Was getekend, Nadia Bronmeijer.

Het favorietenlijstje van Nadia:

Lievelingseten:             pasta

Muziek:                       echt heel veel verschillende soorten

Sport:                          hockey, skiën en via ferrata (soort bergklimmen)

Hou niet van:               dropjes en niks doen

Hobby's:                      leuke dingen doen met vriendinnen

Film:                           This means war

Vakantiebestemming:   Spanje en Italië
Motto:                         "Live the day like there's no tomorrow"