Meer zaalkampioenen bekend !!!!

Nu we in de laatste weken van het zaalhockeyseizoen zitten zijn de eerste zaalkampioenen inmiddels bekend !!!!

In het weekeinde van 27 januari is Jongens D3 kampioen geworden in de zaal, in een enerverende wedstrijd tegen Voorhout met een staartje. Terwijl de andere teams uit de poule nog 2 weekeinden moeten spelen hebben zij het kampioenschap met 29 punten uit 12 wedstrijden al bereikt.
Ook Meisjes D4 wist dat ze niet meer door anderen in hun poule konden worden ingehaald en waren dus ook al zo heel vroeg zaalkampioen

Op zaterdag 9 februari is ook Forescate MB3 kampioen in de zaal geworden na twee spannende wedstrijden tegen Alkemade MB7 en Alecto MB2.
Een knappe prestatie van de meiden, met ondersteuning van verscheidene ouders als "roulerend coach”. Het uiteindelijke verschil met de nummer 2 was maar 1 punt...

Behalve deze teams zijn er ongetwijfeld meer teams die zich nu al of dit weekeinde kampioen zullen kunnen worden.

Geef ons even bericht ([email protected])  en stuur gelijk een trotse teamfoto mee, dan plaatsten we die hier  !

Allemaal alvast gefeliciteerd !

JD3: v.l.n.r : Ivo Weidema, Sam Kok, Michiel Goemans, Max vd Boon, Krijn Lankester, Mark de Mooij, Victor Hoekstra, Erik Buenrostro, Folkert van Dunné, Pieter Bondam, Tim Faber en de keeper Arthur Noorlander.