Video Analyse op Forescate!

Zaterdag 9 maart 2013 is de nieuwe Video Analyse ruimte echt in gebruik genomen!

De oorspronkelijke kleedkamer is tijdens de winterstop door Ad de Gruiter, Joop Looman en Aad Bol professioneel omgebouwd tot een prachtige high tech media plek.

Het inzetten van de iPad, de VA-ruimte en de videotoren is binnen Forescate vormgegeven door o.a. Niels Voigt (technisch manager). Met deze VA-ruimte krijgt Forescate de mogelijkheid om wedstrijden en trainingen in alle rust terug te zien. Op deze manier krijgen de spelers en de trainer/coaches nieuwe informatie waardoor zij nog tactischer en hockeytechnischer verbeteringen kunnen trainen/uitproberen.

Deze ruimte wordt doordeweeks en in het weekend gebruikt door ingewerkte trainers/coaches van Forescate.

Kleedruimtes 2 en 4 hebben ieder een whiteboard en staan ter beschikbaar voor de nog niet ingewerkte Forescate trainers/coaches.

Wanneer u als trainer/coach belangstelling heeft voor meer informatie over de VA binnen Forescate, dan nodig ik u hierbij uit om een e-mail te sturen naar: [email protected]

Marjo Dijkhuis (VA-coördinator)