Hockeyplaatjesactie Forescate is al een succes!
Woensdag 24 april startte dan eindelijk de hockeyplaatjesactie van Forescate in samenwerking met de jarige Hoogvliet supermarkten en is nu al een groot succes.

De hockeyplaatjes van onze vereniging vliegen bij de Hoogvliet-winkel aan de Veurseweg te Voorschoten over de toonbank. Bij iedere € 10,- * aan boodschappen ontvang je een setje met sportplaatjes en de setjes zijn bijna niet aan te slepen.

De actie van de Hoogvliet loopt supergoed en iedereen moet vooral lekker door sparen.
MHC Forescate geeft iedere week een topper van de week door en dat kan je volgen op Facebook.

Ook worden wekelijks setjes gratis verstrekt bij aankoop van een groot aantal interessante actieartikelen. Hou hiervoor de actiefolders van Hoogvliet, facebook.com/Hoogvliet.supermarkten én de lokale Hoogvliet Facebook-pagina goed in de gaten.

Het mooie  album is voor slechts € 3,99 aanschaffen bij de klantenservice van bovengenoemde Hoogvliet-winkel.

Like de lokale Hoogvliet Facebook-pagina door op de actiebanner te drukken of door op deze link te drukken: Hoogvliet Voorschoten. Bij iedere 100 likes wordt er vanaf maandag 15 april een deel van de cover van het album onthuld. Inmiddels hebben we het 1e deel alvast onthuld om de likers een voorproefje te geven.

Aan het einde van de actie, op 29 mei a.s., zal er een ruilbeurs plaatsvinden, zodat je ook nog dat laatste ontbrekende plaatje kunt bemachtigen.

Namens het bestuur van Forescate en Hoogvliet supermarkten, veel spaarplezier toegewenst!

* exclusief emballage, tabak- en slijterijproducten.