Kaderteams spelen mooie competitie

De inspanningen van onze kaderteams bij de voorcompetitie hebben geleid tot mooie herindeling. 1x Super B, 3x Topklasse en 4x Subtop voor de A1 t/m de D1. Via de standenmotor op de KNHB-site zijn de indelingen en het programma t/m mei al te lezen. Onze wedstrijdsecretaris is voor de maand november al druk bezig met de planning van vijf zaterdagen tophockey op Forescate.

Jongens en meisjes A1

JA1 en MA1 zijn ingedeeld in sterke Topklasses. Jongens A1 is ingedeeld met o.a. Cartouche, Victoria, Ring Pass en Roomburg. Aanstaande zaterdag 2 november begint JA1 thuis tegen Leonidas. Bij de meisjes A1 zijn ook mooie partijen te verwachten tegen o.a. Rotterdam (A1 + A2) , Leiden, HDM en KZ. MA1 gaat zaterdag starten bij HDM uit. Ook MA2 kan een aantal pittige wedstrijden tegemoet zien met o.a. Leiden, Noordwijk en aanstaande zaterdag thuis de start tegen Ring Pass.

Jongens en meisjes B1

MB1 gaat na een zware voorcompetitie uitkomen in de Subtop met o.a. HDS, Alecto en Barendrecht. Zij beginnen zaterdag thuis tegen Kieviten. Jongens B1 is na een goede voorcompettie zelfs in de landelijke Super B competitie terecht gekomen. Zaterdag 2 november mogen zij afreizen naar Apeldoorn voor hun eerste wedstrijd. Zij komen verder nog de teams van Hudito, Gooische, Rood-Wit, Reigers, Qui Vive en Houten tegen. Wilt u de JB1 een keer zien spelen? De Super B competitie heeft iedere zaterdag een vast aanvangstijdstip van 12.30 uur.

Jongens en meisjes C1/C2

Meisjes C1 komt in de Topklasse bijna alle ons omringende verenigingen tegen: o.a.Leiden, Alphen, Rijswijk, Ring Pass, Zoetermeer en wat verder weg Victoria in Rotterdam. Zaterdag gaat de eerste reis van MC1 naar Leiderdorp voor de uitwedstrijd tegen Alecto C1. M.b.t. indeling van MC2 heeft de manager HTZ nog snel een aanpassing weten te realiseren. Bij de eerdere indeling waren vanuit HTZ-oogpunt wat vragen. Inmiddels is bekend dat MC2 is ingedeeld bij o.a. HGC, HDS, KZ en Kieviten. MC2 gaat zaterdag thuis beginnen tegen Alecto C2. Jongens C1 gaat in de Subtop uitkomen tegen o.a. Leonidas, Gouda, HDS en Roomburg. Zaterdag mogen zij in Dordrecht laten zien dat zij goed mee kunnen in de subtop. Onze JC2 krijgt in hun klasse te maken met de C1-teams van Kieviten, Noordwijk en Voorhout. Voor de JC2 zaterdag een pittige start uit tegen de C2 van Cartouche.

Meisjes en jongens D1/D2

Meisjes en Jongens D1 komen beiden uit in de Subtop. Meisjes D1 zal de reis naar Rotterdam 3 keer moeten maken met tegenstanders Rotterdam (D2 en D3) en Leonidas, maar gelukkig ook dichtbij naar Leiden, Cartouche en aanstaande zaterdag naar Roomburg. Jongens D1 kan ook de mouwen opstropen voor hun wedstrijden tegen o.a. Roomburg, Hudito, HDS, Ring Pass, Rijswijk. Zaterdag komt Dordrecht D1 naar ons sportpark om het op te nemen tegen onze mannen.

De beloften in JD2 beginnen zaterdag tegen HDM en komen verder nog Nieuwkoop, Kieviten, Wateringse Veld, Ypenburg en Leiden tegen. Bij de meisjes D2 komen Forcial, Cartouche en HGC op bezoek. Onze meiden gaan zaterdag naar Leiden voor hun eerste wedstrijd.

Meer weten?

Programma's, uitslagen en standen volgen via  DEZE LINK

Wij wensen alle spelers, coaches/trainers, managers en ouders een plezierige en succesvolle competitie toe!

Ton Parlevliet, voorzitter HTZ kadercommissie