JUNIOR VAN DE WEEK; Annabel, Michelle, Julius en Nemo
Afgelopen zondag was het zover, de eerste thuiswedstrijden van Dames en Heren 1 met de junior van de week!

Bij Dames 1 waren dit Annabel Schuiling en Michelle Beerta. Zij gingen mee met de speelsters de kleedkamer in en vervolgens mochten ze mee het veld op voor de warming up.

Om 12.45 uur startte de wedstrijd met de afslag van Annabel en Michelle (ME1). Wat deden ze het fantastisch!
Vervolgens konden zij meekijken met de wedstrijd onder het genot van een drankje en iets te snoepen. Aan het eind van de wedstrijd liepen de meiden ook nog mee met het ererondje, onder groot applaus van het aanwezige publiek. Wat waren ze trots!

Tot slot kregen ze een certificaat met de handtekeningen van de coach, manager en de aanvoerster.

Bij Heren 1 kwamen Nemo van Duin en Julius Verhaar (JE1) de spelers vergezellen.

De jongens verrichtten eveneens de afslag. Daarna kregen zij een VIP plek op de tribune. Tjonge, wat was het een spannende wedstrijd en wat zaten zij te genieten! Zelfs een strafbal erin zien gaan van Forescate. Ook de kleine jongens liepen een ererondje met de grote mannen, onder aanmoedigingen en applaus en kregen een mooi certificaat als aandenken.

Annabel, Michelle, Julius en Nemo bedankt dat jullie er waren!

Marie-Jose van Pelt
HTZ Jongste Jeugd