De eerste thuiswedstrijd

Afgelopen zaterdag speelde de G-hockeyers hun eerste thuiswedstrijd van dit seizoen tegen Westland.
De eerste helft met Sophie op doel die het weer fantastisch deed. We moesten er wel weer een beetje inkomen om een wedstrijdje te spelen.
In het eerste kwartier kregen we helaas drie doelpunten om ons oren. Dat schudde de G-hockeyers van Forescate ineens wakker. Dit lieten we ons toch niet zo maar gebeuren?

Dus....aan de slag! En wat ging dat weer goed, Daan scoorde ons eerste doelpunt, schitterend in de hoek bij de keeper.
De tweede helft ging Daan op doel, net als Sophie ook super goed gedaan!
Je kon ook goed zien dat jullie de woensdag ervoor keeperstraining van Marchien hebben gehad! Dankjewel daar voor Marchien!
Rosalie speelde heel goed, kreeg een paar kansen maar de ballen gingen er net niet in. Nicole en ik hebben Isabel enorm staan aanmoedigen en jawel...het ging beter en beter.
Anestasia nam alle vrije ballen vanaf achter, en wat deed ze dat fantastisch! Hard en goed gericht vlogen de ballen naar voren!
Dan onze jongste speelster Marieke, zij speelde haar eerste wedstrijd, knap gedaan hoor! Ze rende van voor naar achter, van links naar rechts,en hoewel ze het best spannend vond ging het heel erg goed!
We kregen helaas nog één doelpunt tegen maar julie hebben een hele goede wedstrijd gespeeld, ik ben hartstikke trots op jullie!

Marlies Weller en Bas van Pelt ; bedankt voor het fluiten!

Op naar zaterdag 30 november wanneer we onze derde wedstrijd spelen in Waddinxveen.

Gr.

Marie-José