WK-evenementen Forescate (19 maart-15 juni '14)

Het WK-hockey in het Kyocera stadion van 31 mei t/m 15 juni 2014 komt snel dichterbij. Ook bij Forescate begint de WK-koorts toe te nemen. We organiseren komende tijd diverse activiteiten in het kader van het WK, onderstaand geven we een overzicht.

Opening WK-jaar (30 maart)

Tijdens het T-dansant op 30 maart wordt het WK-jaar op feestelijke wijze geopend. Daar kan je  ook je WK-tickets ophalen. Leuk als je er ook bij bent, zet deze datum vast in je agenda!

WK-activiteiten op Forescate (15 mei-1 juni)

Samen met 7 verenigingen in de omgeving, worden er verschillende toernooien georganiseerd. Op de velden van Forescate organiseren we de volgende activiteiten:

• Donderdag 1 mei NK-hockeytechniekdag (via www.nkhockeytechniek.nl),

• Donderdag 15 mei de 3e versie van het WK-businesstournooi met de 7 RABO-verenigingen rond het WK-stadion,

• Donderdag 29 mei de WK-clubdag (naast het Familiehockeytournooi),

• Vrijdag 30 mei een B-avondtournooi in het licht van het WK,

• Zaterdag 31 mei een C-dagtournooi,

• Zondag 1 juni met ruim  650 Forescaters met de bus naar WK-wedstrijden.

Houd onze site in de gaten voor meer informatie!

7 hockeyclubs uit omgeving doen ook mee (19 maart-8 juni)

De hockeyclubs HDM, Kieviten, Ypenburg, Rijswijkse, HDS, Cartouche, Zoetermeer die ook door de Rabobank worden gesponsord, organiseren ook diverse activiteiten waaronder:

• Woensdag 19 maart NK-hockeytechniek op Cartouche (via www.nkhockeytechniek.nl)

• Vanaf 23 maart voorrondes D/E-tournooi op Rijswijk (houd onze site in de gaten!),

• In het weekend van 7/8 juni Studententournooi bij Kieviten (via [email protected]).

Blijf op de hoogte van al het nieuws rondom het WK Hockey via de banner rechtsboven!

Wij hebben er zin in!

Met vriendelijke groet,