Overlijden Mico Schott-Visser

Ons bereikte het trieste bericht dat Mico Schott-Visser op maandag 10 februari 2014 op 74-jarige leeftijd is overleden.

Mico is bij velen bekend als de vrouw van Hans Schott (lid van verdienste van MHC Forescate) en de moeder van Lous, Mark, Tessa en Tilly.

Mico was altijd een zeer geziene en gezellige verschijning op de club. Zij heeft samen met Hans in de tachtiger jaren veel voor de club betekend. Zo heeft Hans, met de steun van Mico, jarenlang de bar gerund. Daarnaast heeft Hans, eveneens met Mico op de achtergrond, een aantal jaren damesteams gecoacht. Iedereen was thuis bij de familie Schott altijd van harte welkom.

Wij wensen Hans, Lous, Mark, Tessa, Tilly en familieleden heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Het bestuur van

MHC Forescate