Voorbereiding NK hockey techniek 13-4

A.s. zondag van 10.00 - 11.45 uur vindt de voorbereiding op het NK Hockey Techniek plaats op de club.
Deze clinic bestaat uit allerlei leuke technische oefeningen voor kinderen van 8-14 jaar olv Dames 1 speelsters.

Je kunt alleen meedoen als je je hebt opgegeven via de website.
Door in te loggen op de site kom je op persoonlijke pagina. Onder het blok met al je persoonlijke gegevens zie je dan ook alle evenementen staan waarvoor je je kunt aanmelden. Aanmelden kan dan met een simpele muisklik op "aanmelden".
Als je je inlogcodes niet meer weet, kun je die in een paar seconden opvragen in het blokje linksonder op de site.
De aanmelding kan alleen via de site, tot uiterlijk tot zaterdagmiddag 17.00 uur en is gratis.

Als je wilt weten welke oefeningen we o.a. gaan doen, kan je kijken op

Opgeven voor RABO NK hockey techniek op 1 mei 2014 kan via http://www.rabosport.nl/event/nk-hockey-techniek

Ook deze techniek dag vindt op 1 mei plaats op onze club en daarom is het des te leuker als er veel Forescate-spelers aanwezig zijn.
Voor deze dag betaal je 49,50 euro en het is een voorronde voor de nationale kampioenschappen techniek.

Meld je allemaal aan voor de voorbereidingsclinic, ook al doe je op 1 mei niet mee !

Esther Swen
manager HTZ