Senioren Nieuwjaarsgala
Beste leden en vrienden van Forescate, helaas is het aantal aanmeldingen voor het aankomend Senioren Nieuwjaarsgala gering, daarom hebben wij als Lustrumcie besloten om dit evenement te cancellen.

Het eerstvolgende evenement zal al spoedig plaatsvinden, namelijk vrijdag 17 februari.

Het Lustrum Sevens toernooi voor senioren, veteranen, trim (SVT) en O18-jeugd. De voorbereidingen hiervoor zijn al in volle gang. Snel zal meer informatie hierover volgen. Daarnaast zullen wij spoedig de Lustrum jaarkalender publiceren voor de andere activiteiten die dit seizoen nog zullen volgen.

Merchandising

Voor het lustrum zijn er leuke gadgets te koop. Producten met het jubileum logo, special edition sokken en is er een leuke sweater of hoodie met lustrum logo.

Items en prijzen

Sleutelhanger

Sleutelhanger opener

Bidon
€ 5,-

Haarband
€ 4,-

Festival bandje

Forescate Hockey-Sokken

Lustrum Sweater Junior

Lustrum Sweater Senior

Hoodie Junior

Hoodie Senior
€ 40,-

* De sweaters en hoodies zijn ook te bestellen als teamtrui, na levering is het mogelijk om een naam achter op de rug te laten zetten, keus uit een aantal kleuren. Dit kan voor €9,- (incl. BTW) per naam bij ‘Kleur op kleding’ in de Rooseveltstraat 8 A5, [email protected].

* Voorbeeldtruien met bedrukking en alle maten van de truien zijn aanwezig om te passen voor de juiste maat.

Verkoop (zolang de voorraad strekt natuurlijk)

Heb je nog een vraag?

Stuur dan even een mailtje naar [email protected].