Trimhockey
Trimhockey is een meer vrijblijvende vorm van hockey voor senioren (30-plussers). Je speelt geen competitie in de reguliere KNHB-competitie. Het biedt de gelegenheid om kennis te maken met de hockeysport of om de eigen vaardigheden te vergroten. De training bestaat in principe uit een gedeelte basistechnieken en spelsituaties, gevolgd door een onderling partijtje. Het tenue is 'sportief' met natuurlijk scheenbeschermers en gebitsbescherming ('bitje') voor de veiligheid bij de onderlinge partijtjes.

Het niveau van de trimhockeyers kan sterk uiteenlopen: van dames en heren die voor het eerst kennis maken met trimhockey en de basisbeginselen van hockey willen aanleren tot ervaren hockeyers die na jaren afwezigheid het spelletje laagdrempelig weer hebben opgepikt.

Na afloop van de training is er de gezellige 'derde helft', onder het genot van een kop koffie of een drankje. Op een ontspannen manier toch actief bezig zijn met hockey en onze club, gecombineerd met gezelligheid, staat voorop bij trimhockey!

Geïnteresseerden kunnen tweemaal vrijblijvend deelnemen aan een training om te zien of zij zich willen aansluiten bij een van de groepen.

Op dit moment zijn er vier dames-trimgroepen en twee heren-trimgroepen bij Forescate.

De actuele trainingstijden en velden zijn te vinden in het trainingsschema op deze site.

Op enkele vrijdagavonden spelen de Trimhockeyers uit- of thuiswedstrijden tegen trimhockeyers van omliggende verenigingen.

Voor meer informatie kunt u contact openemen via mail: [email protected]

Aanmelding als trimhocker kan vervolgens uitsluitend via het aanmeldformulier op de site.

Tot ziens op de velden!