Inleveren keepersspullen
Beste keepers, coaches & managers,
Het seizoen loopt bijna ten einde, wat betekent dat het binnenkort tijd is om de keepersspullen in te leveren en/of te laten controleren. Hieronder vind je meer informatie hierover.

Jeugd (08 t/m O18)
Op de volgende data zal de materiaalcommissie aanwezig zijn om het materiaal van alle keepers na te lopen en te beoordelen of er nieuw materiaal nodig is.
  • Zaterdag 1 juni - 10:00-14:00u
  • Zaterdag 8 juni - 11:00-17:00u
  • Zondag 16 juni - 13:00-14:00u
Senioren/Veteranen
Op de volgende data zal de materiaalcommissie aanwezig zijn om het keepersmateriaal van senioren, veteranen en trimhockeyers na te lopen en te beoordelen of er nieuw materiaal nodig is. Indien zij niet in staat zijn om op deze tijdstippen aanwezig te zijn, kunnen ze contact opnemen via de onderstaande e-mail.
  • Zondag 2 juni - 13:00-16:00u
Inleveren materialen.
Het inleveren van keepersspullen, strafcornermaskers en lockersleutels kan op de twee onderstaande momenten.
  • Zondag 16 juni - 13:00-15:00u
  • Zaterdag 22 juni - 11:00-14:00u
De keepers die meedoen aan de Shoot-out competitie op 29 juni, kunnen hun spullen uiteraard behouden en inleveren na afloop van de shoot outs.

Wij verwachten dat keeperspullen & lockersleutels ingeleverd worden als:
  • de keepersspullen zijn toegewezen aan een jongste jeugd team (O8 t/m O10)
  • het een jeugdteam betreft zonder vaste keeper;
  • jij als keeper stopt;
  • Het team stopt;
Wij verwachten dat alle juniorteams hun strafcorner maskers de komende periode inleveren.

Vragen
Vragen kunnen altijd gesteld worden tijdens de controle en/of inlevermomenten, of via het onderstaande e-mailadres