Opening velden NIEUWSUPDATE Opening velden

Zoals inmiddels iedereen begrepen zal hebben, worden onze nieuwe velden en het hernieuwde clubhuis 25 september op feestelijke wijze geopend. Eerder werd het programma al gepresenteerd, nu geven we graag wat leuke details prijs...

De openingsceremonie zal verricht worden door niemand minder dan, voormalig jeugdspeler van MHC Forescate, Erik Cornelissen, thans voorzitter van de KNHB.

De clinic voor de E- tot en met A-jeugd (inschrijving -via de site na inloggen- gaat hard; wees op tijd!) staat onder leiding van international Ginella Zerbo. Zij maakte lange tijd deel uit van de Oranje-selectie voor Rio, speelt bij SCHC en behoort bij de absolute hockeytop van Nederland.

Het Thé Dansant wordt muzikaal opgeluisterd door onze clubgenoot DJ Guydra. Deze pas 14-jarige Forescatehockeyer is aanstormend DJ-talent en zal de voetjes van de vloer en de handjes in de lucht krijgen.

Inschrijven voor het clubeten (heerlijke kip met frites van de kippenkraam, à 7,50) is nog steeds mogelijk via [email protected].

We zijn verheugd het feestprogramma uit te kunnen breiden met de komst van een bijzondere gast. Omstreeks 17 uur verwachten wij de bondscoach van de Oranje-mannen, Max Caldas. Hij neemt de tijd voor een zogenaamde Q&A. We roepen alle leden  dus op een vraag te bedenken voor de imposante coach van ons nationaal elftal. Om dit programma-onderdeel in goede banen te leiden, vragen we een ieder zijn of haar vraag van te voren in te dienen via bovengenoemd mail-adres, via Facebook of Twitter. We voorkomen hiermee dat dezelfde vraag meerdere keren voorkomt. Natuurlijk belonen we de leukste, meest originele vraag op passende wijze.

We verheugen ons op een feestelijke middag!

Vriendelijke groet, de organisatiecommissie 'Opening Velden'

(foto Zerbo en Caldas: KNHB/Koen Suyk)