Milou en Sophie mini van de week; hun beste hockeydag ooit
Milou Vreeburg en Sophie Kortekaas van ME5 waren zondag 9 oktober mini van de week en mochten meelopen bij de wedstrijd van Dames 1 tegen Ommoord Dames 1.

Milou en Sophie hadden er veel zin en en waren wel een klein beetje zenuwachtig. Vol enthousiasme liepen zij samen met Dames 1 warm op veld 3.
Na wat inslaan op veld 1 mochten ze samen met de dames de tegenpartij en de scheidsrechters een handje geven. Hierna waren zij in de aanval op het doel van Ommoord afstevenden en met goed overspelen wisten te scoren.

Tijdens de rust luisterden de meiden mee hoe de dames de 2e helft in moesten gaan.
Ze hebben Dames 1 met een zege van 7-1 mogen meemaken.

Als afsluiter een hand van de coach Hans en na de lunch met dames 1 gingen de dames meer dan tevreden naar huis met een brede glimlach en naar hun eigen zeggen: de beste hockeydag ooit.

Wie weet gaan we een van deze dames terug zien in het toekomstige Dames 1.