VOORBESCHOUWING: Inhaal veld en start zaal

Door het koude weer in de laatste weekeinden is er een aantal wedstrijden afgelast. Dit betrof bij Forescate vooral de wedstrijden die op waterveld werden gespeeld. We zijn er ongelooflijk blij mee, maar als de temperatuur tegen het vriespunt aan komt, zijn ze niet bespeelbaar. Daar zullen we even aan moeten wennen. Zaterdag 3 december haalt de jeugd dus in, maar komend weekeinde start ook de zaalcompetitie. Het wordt voor een aantal teams dus even schakelen.

Jeugd

Zaterdagmorgen 3 december starten we met een beperkt programma voor de E/F-jeugd vanaf 09.00 uur. MB1 ontvangt om 12.30 uur Rotterdam en mocht Forescate dat duel weten te winnen, sluipt het weer naar de hoogste posities toe in de Topklasse. MB3, MD2, MD3 en MD5 spelen allen thuis zaterdag. Speciale aandacht ook voor MD1, dat de topper speelt bij HDM D2 om 09.15 uur met als inzet de poulewinst. JA1 kruist om 14.15 uur op het RIO-veld de sticks met Pollux JA1. Het zou mooi zijn als JA1 de punten in eigen huis weet te houden. JC1 is enkele malen afgelast dit seizoen, maar speelt nu de inhaalwedstrijd op het RIO-veld tegen Rapid JC1. Aanvang 10.45 uur. Een Voorschotense overwinning zorgt voor een toppositie.

Ik wens alle teams die nog moeten spelen veel hockeyplezier toe en hoop dat de vorst nu achterwege blijft.

Jelle Raap

Voorzitter MHC Forescate