Oplaadpunt voor mobiele apparaten beschikbaar
Inmiddels hebben velen het nieuwe oplaadpunt in de gang naar het clubhuis al gezien.
We hebben op proef een oplaadpunt ter beschikking gekregen, waarbij tegen een inworp van 1 euro mobiele apparaten veilig kunnen worden opgeladen (terwijl u op het veld of aan de bar staat).
In der komende 3 weken zullen we bekijken of er gebruik van gemaakt zal worden om te bepalen of we het oplaadpunt definitief zullen aankopen of niet.
Laat gerust uw mening aan ons weten, persoonlijk, via een reactie hier op de site of via mail: [email protected]

Complex(e) zaken:

Op ons complex gebeurt de hele dag door van alles, onder andere ook door de clubhuisbeheerders die proberen om ons complex zo optimaal mogelijk te houden, zodat we allemaal zo probleemloos mogelijk kunnen hockeyen.

In deze rubriek geven we af en toe wat toelichting op wat er op en rond de velden aan beheerszaken speelt. Soms leuke wetenswaardigheden, soms een compliment, een verzoek, een bestuursmededeling of een vooruitblik. In sommige gevallen zullen we er echter vast ook niet aan ontkomen om te moeten wijzen op zaken die we niet kunnen accepteren, want niet iedereen gaat altijd even goed met ons complex en de materialen om.

Reageren op het nieuws?
reactie