Vrijwilliger gezocht voor de functie van hoofd Barcommissie

Als hoofd van de Barcommissie ben je verantwoordelijk voor het goed reilen en zeilen van de bar. De ambitie van de Bar is om een goed assortiment aan te bieden tegen een aantrekkelijke prijs met een (semi) professionele uitstraling.

Hiervoor stuur je een aantal mensen aan in de verschillende commissies en een aantal vaste barkrachten. Jouw rol is het signaleren van knel- en verbeterpunten en met behulp van de commissieleden doorvoeren van verbeteringen.

Voor deze functie is het handig als je enige jaren horeca ervaring hebt of tenminste affiniteit met voeding- en drankverkoop. Verder wordt van jou verwacht dat je een echte teamplayer bent die in samenwerking met de overige vrijwilligers en vaste barkrachten er een succes van weet te maken.

In deze rol zal je inzet op reguliere weken maximaal 1 tot 2 u per week zijn. Op specifieke weekenden of evenementen wordt er wellicht iets meer van je tijd en inzet gevraagd. Een en ander hangt ook af hoe je deze rol zelf invult.

Voor meer informatie kun je terecht bij bestuurslid (gastvrijheid en evenementen) Paul Engels, tel: 06 10969412