Trainingen stoppen, vakantie begint
Dinsdag 4 juli zijn de laatste geplande trainingen. Vanaf woensdag 5 juli kan er bij mij geen veldruimte meer gereserveerd worden.
Veldgebruik overdag is gedurende het hele jaar de verantwoordelijkheid van beheer, maar vanaf 5 juli geldt dit dus ook voor veldgebruik tussen 16.00 uur tot 22.00 uur. Beheer zal vanaf dat moment bepalen wanneer er wel dan niet gebruik kan worden gemaakt van de velden.

Als er mensen in de zomervakantie gebruik willen maken van veldruimte dan moet dit ruim van te voren worden aangevraagd bij Ad de Gruiter. Ook trainers die in het bezit zijn van een sleutel van het clubhuis moeten ruim (enkele dagen) van te voren de beschikbaarheid van de velden afstemmen (bijvoorbeeld om te voorkomen dat net met chemicaliën bewerkte velden worden bespeeld, of dat andere onderhoudsinspanningen teniet worden gedaan).
Van 22 juli t/m 7 augustus kan er geen veldruimte worden aangevraagd.
Kaderteams die vanaf 7 augustus weer starten kunnen trainen volgens het reguliere trainingsschema dat 21 augustus in gaat. Dit schema zal zo spoedig mogelijk worden gepubliceerd.
Overdag trainen tussen 7 en 21 augustus moet voor 22 juli bij Ad zijn aangevraagd.

Ik wens iedereen een hele fijne vakantie.
Groeten,
Joyce