Geslaagd maritiem FFHT 2017

Op 1 juli vond het 46e Forescate Familie Hockey Toernooi plaats, met als thema ‘Subliem Maritiem’, waar 20 teams aan deelnamen. De patio, clubhuis en velden waren versierd in maritieme stijl en alle teams hadden hun best gedaan om zich te kleden in stijl van het thema.

Om 9.45 uur werd het toernooi officieel geopend door de Captains van de WFH Crew, na een warming up voor de kinderen konden om 10u de wedstrijden beginnen.

Naast de wedstrijden kon er gebruik worden gemaakt van de snelheidsmeter, stormbaan en hockey-sjoelbak in maritieme stijl.

De weersvoorspellingen waren van te voren niet best er was veel regen voorspeld. We hebben voor voldoende tenten gezorgd zodat ieder team droog kon zitten, op de dag zelf viel het mee met de regen en rond borreltijd ging de zon nog schijnen.

Bij de borrel kregen alle teams een goed gevulde borreltas aangeboden door Jumbo supermarkten. Zeemanskoor De Noordwijkers verzorgde tijdens de borrel voor de zang en muziek en verse haring werd uitgedeeld.

Uiteindelijk is er maar 1 ‘winnaar’ van het toernooi, het winnende team neemt het stokje van de organisatie over.

Team Peppi en Team Kokkie (uit de Aagje dekenkade) hebben de wisselbeker gewonnen en organiseren volgend jaar het FFHT

Het organisatieteam ‘WFH Crew’ kijkt terug op een geweldige dag met veel sportiviteit en gezelligheid!