Inleveren keepersmaterialen
Goalies are amazing people en we willen allemaal dat onze keepers met een goede uitrusting het veld opgaan.

Daarom is het belangrijk dat we aan het eind van het seizoen van alle teams de keepersuitrustingen kunnen controleren en bekijken of er iets gerepareerd of vervangen moet worden.

Ook dit jaar hebben we een drietal momenten waarop de keepersmaterialen kunnen (moeten) worden ingeleverd:

Zaterdag 16 juni van 08.30 - 11.30 uur voor de ABCD teams en senioren
Vrijdagavond 22 juni 19.00 - 21.00 uur voor de E en F teams
Zaterdagochtend 23 juni 09.00 - 11.00 uur tijdens het FFHT

Het laten controleren van de uitrustingen is niet vrijblijvend, we verwachten dat ieder team komt.
Wanneer de keeper volgend seizoen doorgaat krijgt hij/zij na de controle de tas weer terug en die kan dan in de eigen locker worden opgeborgen. Teams zonder een vaste keeper leveren alles in en krijgen aan het begin van het seizoen 18-19 een passende uitrusting uitgereikt.
Om de controles soepel te laten verlopen hebben een paar spelregels opgesteld:

In de keeperstas zit alleen de uitrusting die door de club is verstrekt
De tas is schoon en van binnen vrij van zand en rommel
Als de zaalriempjes en ballen nog niet zijn ingeleverd worden die mee ingeleverd.
De sleutel(s) van de locker worden getoond
De locker is schoon en leeg als er geen keeperstas in ligt (dit wordt gecontroleerd)
Uitloopmaskers worden getoond of ingeleverd (controle op veiligheid)

De 3 inlevermomenten zijn de enige mogelijkheid om de keepersmaterialen in te leveren, wanneer een team niet verschijnt heeft dit directe consequenties voor het volgend seizoen. We rekenen erop dat dit niet nodig zal zijn.

We zien elkaar op 16, 22 of 23 juni.

De Materiaalcommissie