Uitnodiging bijeenkomst Energiezuinig wonen

Een duurzaam huis kan veel opleveren. Niet alleen voor het milieu, maar ook in uw portemonnee. De Rabobank informeert u graag over de stappen die u kunt zetten om uw huis te verduurzamen.

Als grootste hypotheekverstrekker op de Nederlandse woonmarkt wil de Rabobank huiseigenaren stimuleren om hun woning te verduurzamen. Dat levert op korte termijn meer wooncomfort op en een lagere energierekening. En op langere termijn een bijdrage aan een beter milieu en een woning die in waarde stijgt.

Samen met GreenHome organiseert de Rabobank de bijeenkomst Energiezuinig wonen op dinsdag 2 oktober in het clubhuis van MHC Forescate.

Tijdens deze bijeenkomst nemen adviseurs van GreenHome u mee in de maatregelen die de grootste besparingen kunnen opleveren. Ook zijn er financieel adviseurs van de Rabobank aanwezig om u te vertellen over de financieringsmogelijkheden.

Datum:
Dinsdag 2 oktober 2018

Locatie:
Clubhuis MHC Forescate

Programma:
19.30 - 20.00 uur Ontvangst met koffie en thee
20.00 - 21.00 uur Presentatie GreenHome
21.00 - 22.00 uur Borrel en gelegenheid tot stellen van vragen

Komt u ook naar de bijeenkomst Energiezuinig wonen? Schrijf u dan snel in via onderstaande link.