CLUBACTIE LOTEN VERKOPEN KAN NOG WEEK LANGER!!
Hallo lotenverkopers,
Het gaat goed met de Clubactie! De teller staat nu op 5.000 euro. En het goede bericht is dat het verkopen van loten is verlengd.

Je kan nog tot uiterlijk woensdag 21 november loten verkopen en je boekje inleveren in de blauwe bus.

Mocht je je boekje al hebben ingeleverd en toch nog willen verkopen omdat je kans wilt maken op de individuele prijzen voor de beste verkopers of je wilt dat jouw team ook deel kan nemen aan het gratis clubeten? Haal dan een nieuw lotenboekje achter de bar, bij de bak gevonden voorwerpen, zet je naam en het team op het boekje en ga nog ruim een week loten verkopen...
De eerste drie verkopers zitten erg dicht bij elkaar, het varieert van 45 loten tot 65, dus er zijn er nog genoeg die aanspraak kunnen maken!

GRATIS ETEN TEAMS
De volgende teams mogen nu al in april gratis komen clubeten met het hele team en begeleiding, goed gedaan:
Meisjes D1, Meisjes D2, Meisjes D4, Meisjes E5, Meisjes E7, Jongens D1, Jongens E1, Jongens E5

Bijna gratis clubeten!
Er is ook een aantal teams die komende week nog even hun schouders eronder kunnen zetten zodat ze ook deel kunnen nemen aan het gratis clubeten:

Jongens D2: nog 26 loten te verkopen
Meisjes E2: nog 14 loten te verkopen
Meisjes E6: nog 40 loten te verkopen

En natuurlijk maken alle andere teams ook kans als iedere speler zijn bijdrage levert om 10 loten te verkopen. Je wilt deze gezellige teamavond toch zeker niet missen!
Succes nog even en vergeet vooral niet je boekje in te leveren.

Simone Vink
Organisatie Grote Clubactie Forescate