25 mei en 1 juni “team barbecue” mogelijkheid

Al vele jaren krijgen wij het verzoek om gelegenheid te bieden om aan het einde van het seizoen te mogen barbecueën met het team op de vereniging. Het bestuur geeft hier nu invulling aan door dit op 2 dagen te organiseren.

Teams kunnen zich inschrijven voor een barbecue op 25 mei of 1 juni onder vermelding van het aantal personen.
De kosten per deelnemer bedragen € 7,50. Hiervoor krijg je een hamburger, een worstje, 2 stokjes saté, brood, salades, sauzen en een ijsje toe. Je rekent bij de bar voor je hele team af en krijgt de bestelde gereserveerde hoeveelheid vlees geleverd. Deze neem je mee en hiermee kan je zelf je vlees bereiden op de door de vereniging geplaatste barbecues. Als je vlees gaar is kun je op het buffet een bordje halen met salade, brood en saus en je eigen bereidde vlees meenemen.

Wij hopen op veel teams en een leuke gezellige middag/avond.
Inschrijven kan via het bekende systeem voor aanmelding voor club-evenementen.

Directe link naar aanmelding: https://team.lisa-is.nl/events

Aanmelding kan door iemand uit het team voor het hele team worden gedaan, dus niet iedereen hoeft zich apart aan te melden !
Geef a.u.b. wel in de regel met "intro/opmerkingen” aan welk team en hoeveel personen !!!

Voor nadere vragen kunt u mailen met : [email protected].