Train met oud-international Maartje Paumen en Hoofdklasse-speelster Valerie Magis!
Het is alweer bijna zomervakantie. Tijdens de SportWays Top hockey dagkamp van 26 t/m 28 augustus 2019 op Forescate kun jij op het veld staan met oud-international Maartje Paumen en Hoofdklasse-speelster Valerie Magis! Dat wordt te gek!

Maartje is één van de grootste Nederlandse hockeysters ooit. Ze is tweevoudig wereldkampioen, heeft 235 interlands en 195 goals op haar naam staan, won goud én was topscorer op de Olympische Spelen en werd daarbovenop twee keer benoemd als "FIH Best Player of the World". Haar wapen? De sleeppush.

Valerie is al jaren de centrale verdedigster van Oranje-Rood Dames 1 en is ex-international. Met haar snoeiharde flats en gerichte slag is ze enorm gevaarlijk, maar ook tijdens de strafcorners met haar sleeppush. Valerie heeft enorm veel zin om jou haar ultieme pass aan te leren!

Je kunt dit dreamteam alles vragen en jullie zullen van hen de fijne kneepjes van hockey aangeleerd krijgen. En vooral: samen trainen! Wil je met Maartje en Valerie tijdens het Top hockey dagkamp op het veld staan? Meld je dan snel aan!

Meer informatie en inschrijven:

Kom je met 6 of meer teamgenootjes minimaal 3 dagen naar dit kamp? Stuur SportWays – vóórdat jullie je hebben aangemeld – alle namen en de locatie van het kamp naar [email protected] en ontvang 15% korting per persoon.

Kom trainen met Maartje Paumen, Felice Albers & Michiel