Willem Oosterhof tekent bij als trainer/ coach Heren 1 en gaat ook de E- & F jeugd opleiden
Het bestuur is verheugd dat Willem zijn contract verlengt. Heren 1 heeft zich knap gehandhaafd in de eerste klasse. Met de contractverlenging bestendigen we de ingeslagen weg met Heren 1 en hebben er alle vertrouwen dat Willem samen met zijn begeleidingsteam, de spelers en het team verder kan ontwikkelen.

Daarnaast kunnen wij met trots mededelen dat Willem met ingang van komend seizoen een belangrijke rol gaat spelen in de opleiding van de jongste jeugd op Forescate.
Hij zal als lijntrainer op woensdagmiddag en vrijdagmiddag de trainers en spelers van de E- en F-lijn meenemen met zijn enthousiasme in de bevordering van hun hockeyspel en -plezier.
Dankzij zijn schat aan ervaring bij het trainen van de jongste jeugd (o.a. bij Amsterdam en Cartouche), gaan we bij Forescate niet alleen nog een seizoen bij Heren 1 profiteren van Willem zijn capaciteiten, maar komend seizoen ook bij de jongste jeugd.

We nemen hiermee weer een nieuwe stap om structureel in hockeyvaardigheden en -plezier te investeren op Forescate.
Willem wensen we veel succes en plezier toe bij zowel Heren 1 als de Jongste Jeugd.

HTZ Bestuur

Michelle Kolman-Langeveld & Jan-Geert Vink