winter trainingsschema (geactualiseerd per 28/11)
De eerste zaalhockeywedstrijden zijn in het weekend van 7 en 8 december. Dat betekent dat we vanaf maandag 2 december gaan trainen volgens het winterschema. We hebben er dit jaar voor gekozen om net als andere jaren één keer per week door te trainen op het veld.

Andere jaren hebben we de teams ingedeeld op veld 4 met de balken, dit jaar hebben we ervoor gekozen om teams niet in te delen op veld 4.
Trainers mogen er altijd zelf voor kiezen om op veld 4 met balken te trainen. Dan wordt er wel verwacht dat de trainer dat minimaal  3 dagen vantevoren afstemt met de manager HTZ (die dat vervolgens met lijntrainers en clubhuisbeheerders zal afstemmen).
De beide watervelden zullen in de winterperiode relatief vaak niet beschikbaar zijn, omdat ze bij koud weer vaak onbespeelbaar of afgekeurd worden, en bij een te droog veld (met in winter afgekoppelde besproeiingsinstallatie) natuurlijk ook niet bespeeld mogen worden.

KLIK HIER voor het PDF trainingsschema (geactualiseerd per 28 november 2019).

KLIK HIER voor het schema van de jongste jeugd (geactualiseerd per 28 november 2019).

Let hierbij wel op, de trainingsinfortmatie in LISA is leidend!

Veel succes in de zaal!

Stijn de Man, Manager HTZ