Scheidsrechters informatieavond zaalhockey, donderdag 28 november 2019

Op donderdag 28 november zal om 20:00 de scheidsrechters- zaalhockeyinformatieavond plaatsvinden.

Deze avond is bedoeld voor alle coaches en managers, maar ook voor alle zaalhockey-scheidsrechters en voor alle ouders van onze E- en F-jeugd teams (die immers bij toerbeurt wedstrijden zullen fluiten) en andere geïnteresseerden. Op deze avond zal uiteraard de interpretatie van de nieuwe regels aan de orde komen, maar ook de specifieke verschillen tussen wedstrijdbegeleiding in de zaal en op het veld. Zo kunnen ook de scheidsrechters hun "knop omzetten" naar de zaalperiode.

Hoewel iedereen ook zonder aanmelding welkom is donderdag, vinden we het voor de voorbereidingen prettig om te kunnen inschatten hoeveel mensen we kunnen verwachten. Dus als u nu al weet dat u aanwezig zult zijn dan stelen we het op prijs als u uw aanwezigheid kort kunt bevestigen, Door een mail naar: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Ton de Kleijn, coordinator opleidingen scheidsrechters

email: [email protected]