Hans Cornelissen overleden op 23 juni

Afgelopen vrijdag bereikte ons het verdrietige bericht dat ons erelid en oud-voorzitter Hans Cornelissen op 23 juni is overleden.

We herinneren Hans als een aimabele, maar ook gezaghebbende zakelijke persoonlijkheid met een sterke betrokkenheid als speler, begeleider en bestuurder.

Onder zijn leiding is Forescate in de jaren 80 als vereniging sterk gegroeid. Hij was, onder andere, de stimulator en motor achter de stichting EKAA, waardoor de club al vroeg over goede kunstgrasvelden kon beschikken en heeft daarmee het fundament gelegd voor de mooie staat waarin ons complex momenteel verkeerd.

We zijn Hans zeer dankbaar wat hij voor Forescate heeft betekend. Als erkenning voor zijn enorme inzet voor de club is Hans in 1983 benoemd tot lid van verdienste en in 1989 tot erelid.

We wensen zijn echtgenote Gerry en hun kinderen Patricia, Erik en Birgit en hun families veel sterkte toe in het verwerken van dit grote verlies.

Het bestuur van M.H.C. Forescate