ALV online op 5 oktober

Zoals in eerdere berichten vermeld, waren we voornemens de Algemene Leden Vergadering fysiek te laten plaats vinden in het clubhuis.
Door de aangescherpte maatregelen rondom corona hebben we alsnog moeten besluiten dat een fysieke vergadering niet haalbaar is.
De vergadering zal daarom digitaal plaatsvinden via online-ALV.

Als je wilt deelnemen aan de ALV op maandag 5 oktober a.s. om 20.00 uur, dan kan dat alleen indien je vooraf bent aangemeld. Aanmelden kan nog tot uiterlijk 4 oktober 16.00 uur via [email protected].
Aangemelde leden (inclusief degenen die zich al opgegeven hadden) ontvangen via online-alv.nl uiterlijk 1 dag voor aanvang een uitnodiging per mail voor de online-vergadering.

De online vergadering biedt maar zeer beperkt mogelijk tot het stellen van vragen tijdens de vergadering zelf. Leden die bij de ALV aanwezig zijn, kunnen vooraf hun vragen of opmerkingen indienen tot en met zaterdag 3 oktober via [email protected]

De ALV is strikt persoonlijk en alleen toegankelijk voor leden, ereleden, leden van verdienste en wettelijk vertegenwoordigers van minderjarige leden. De laatsten dienen bij hun aanmelding aan te geven namens wie ze aan de vergadering deelnemen.

De vergaderstukken voor de (online) ALV staan achter de inlog via www.mhcforescate.nl

We hopen elkaar as maandag online te zien.

1. Opening

2. Toelichting aanpassing datum ALV

3. Verslag van de Algemene Ledenvergadering van 23 september 2019

4. a. Jaarverslag van het seizoen 2019/2020

b. Jaarrekening 2019/2020 verslag van de penningmeester

c. Verslag van de kascommissie en benoeming leden kascommissie

d. Dechargeverlening bestuur over hockeyseizoen 2019/2020

5. Verslag van stichting S.B.S.S.A.

6. Samenstelling bestuur; voordracht bestuursleden en aftredende bestuursleden:

·Derk Jaap Engelen treedt af als Penningmeester
·Het bestuur stelt voor Marijn Kastelein te benoemen als Penningmeester

·Het bestuur stelt voor Leontien Wisman te herbenoemen als Secretaris

7. Corona maatregelen

8. a. Vooruitblik seizoen 2020/2021

b. Begroting seizoen 2020/2021

9. Rondvraag en sluiting

Enkele bijlagen bij agendapunt 3 alsmede de jaarrekening en de begroting zijn beschikbaar via inloggen op de website met uw persoonlijke code (via menu-keuzes "club/documenten/vereniging”).

Directe link:https://team.lisa-is.nl/Documents