Senioren en trimmers hervatten trainingen
Goed nieuws!
De door de regering 2 weken geleden afgekondigde extra verzwaarde Corona-regels vervallen, en daardoor is het onder strikte voorwaarden zelfs eindelijk weer mogelijk voor onze seniorenteams om te gaan trainen.

In de afgelopen weken is er veel werk verzet om alle trainingen "Corona-proof"in te plannen en als iedereen meewerkt aan het handhaven van de afspraken hebben we een goed werkbare en veilige oplossing gevonden om toch weer te kunnen sporten.
Een goede fitheid en gezondheid zijn immers belangrijke wapens in de strijd tegen Corona.

Vanaf donderdag 19 november mogen alle seniorenteams weer gaan trainen,  in groepjes van 4, op 1,5 meter.

De aanvoerders en trainers hebben hier inmiddels bericht over gehad en zullen de teamleden hier van op de hoogte stellen.

In de bijlage zijn de afspraken die verstuurd zijn voor iedereen na te lezen.

Iedereen veel plezier !

Bijlage: COVID trainingsregels November complete versie .pdf