Lichtpuntjes

De laatste weken zien we gelukkig weer wat lichtpuntjes in deze lastige tijd. Er zijn berichten dat er werkende vaccins aan komen, de besmettingscijfers dalen licht en we krijgen een heel klein beetje meer ruimte om te bewegen.

We hebben zoveel mogelijk onderlinge wedstrijden voor de jeugdteams georganiseerd en we laten de teams ook langer dan we gewend zijn door trainen.
Gelukkig kunnen we inmiddels ook senioren, veteranen en trimhockey-teams weer laten trainen, (weliswaar met beperkingen). Het is leuk om het enthousiasme te zien van deze teams die eindelijk weer het veld op mogen (en er vermoeid weer vanaf want een goed uitgevoerde 1,5 m. training is zeker niet gemakkelijk) !!

Achter de schermen zijn we heel druk bezig om iedereen te laten bewegen en zo fit mogelijk te kunnen blijven. Alles dus om onze mooie sport te kunnen blijven beoefenen, ook als het een langere tijd flink tegenzit. Alleen samen komen we er doorheen, zelfs als samen nu afstand houden betekent. Immers, samen zijn we sterker, sterker dan alleen.

De hockeybond heeft er een mooi filmpje van gemaakt:

Ze hebben er bovendien een slogan bij bedacht die gedurende de gehele corona periode wordt gebruikt #SamenSterk.  Bij Forescate gebruiken we deze woorden al jaren, we zijn het dan ook helemaal eens met de KNHB.......