Actie verlengd: oude hockeyspullen verzamelen!!

Het gaat erg goed met de inzamelingsactie van gebruikte, maar nog goede hockeyspullen voor het goede doel.
De periode voor inzamelen hebben we dus daarom ook verlengd tot eind Maart.

Dus heeft u nog schoenen, sticks, scheenbeschermers en hockey kleding die niet meer wordt gebruikt in te zamelen op de club. Natuurlijk heeft het geen zin om echt versleten en vieze spullen te verzamelen, die horen in de prullenbak.

Samen met onze hoofdsponsor Rabobank doen we al langer mee aan projecten in Afrika, waarbij kansarme jongeren leren te sporten in groepsverband. Dat draagt bij aan hun sportieve ontwikkeling én aan hun sociale vaardigheden. Vaak zijn het kinderen die weinig tot niets hebben en met hockey hun enige verzetje hebben. Als club steunen we dit soort projecten natuurlijk van harte.

Spullen kunnen worden afgegeven in de grote blauwe container die we voor dit doel in de hal van ingang van het clubhuis hebben opgesteld. De bak is toegankelijk op trainingstijden en overdag bovendien op maandagen, woensdagen en donderdagen van 9.30 tot 14.00.
Als er in de komende weken door landelijke Coronamaatregelen onverhoopt geen trainingen s’avonds zijn, zullen we via de site speciale avond-inzamelmomenten met u communiceren.
Geef de spullen liefst af in een gesloten zak met een etiket of sticker waarop staat wat er in de zak zit. Dat maakt de inzameling ook nog eens veiliger in deze tijd van besmettingen.

Vanuit de club geven we in aanvulling op de afgegeven spullen ook nog overtollige shirts, trainingspakken en keeperskleding/uitrusting mee.
Zo zien we Forescate steeds meer terug in Afrika. Bovendien ruimt het thuis nog eens op ook. Dubbele impact dus.

Heb je nog vragen of ideeën over deze actie, dan kun je een bericht sturen naar:  [email protected].