Jeugd eindelijk weer veld op
Afgelopen weekeinde is er door de jeugd en jongste jeugd begonnen met een nieuw type onderlinge wedstrijdjes: 7-hockey.  De kleinere teams zijn bovendien gemengd, waardoor iedereen weer moet leren met anderen te spelen, wat moet bijdragen aan hockeyvaardigheid en spelinzicht.
Aan de veiligheid op het complex wordt veel aandacht besteed met de nieuwe maatregel dat jeugd boven 12 jaar ook afstand moet houden buiten de wedstrijden. De HTZ organisatie heeft daar achter de schermen hard aan gewerkt. Het was al met al een mooi weekend met lekker weer en veel leuke potjes.

Omdat er natuurlijk geen publiek aanwezig kan zijn bij de wedstrijden,  hebben we onze razende reporter Aldo van der Meulen weer met zijn camera op pad gestuurd om de thuisblijvers via foto's een indruk te geven van het afgelopen weekeinde.

Hieronder de foto-impressie (Fotos A. van der Meulen):