Alternatief (sport-)programma voor 18+ leden

Lang genoeg stil gezeten!

Forescate biedt de seniorenleden graag een alternatief (sport)programma aan, bestaande uit een aantal online- en offline activiteiten.

Inschrijving:

Voor alle online-activiteiten kun je je eenvoudig inschrijven via de Forescate-site (na inloggen) door een simpele muisklik op "onbekend” bij het betreffende evenement. Het item kleurt dan groen en status wijzigt naar "aangemeld".  Houd rekening met de bij het evenement vermeldde uiterlijke inschrijfdatum. Je ontvangt dan een bevestigingsmail met een link om in te loggen.
Zie de site voor een actueel overzicht van de tijden.

De online lessen zijn beschikbaar voor spelende senioren leden, de organisatie en 18+ coaches/trainers. Bij voldoende ruimte zullen we de activiteit ook open stellen voor ouders van onze jeugdleden met een eigen inschrijfmogelijkheid via de Forescate-site na inloggen met de inloggegevens van je zoon of dochter.

Bijlage: lang genoeg stil let pdf.pdf