We gaan in onze keepers investeren!
Forescate gaat de samenwerking aan met SGK van clubicoon en Heren 1 keeper Kevin Segeren en top-keeperstrainer Salman Akbar.

Kevin en Salman hebben een mooie tool gemaakt om trainingen nog leuker te maken en een betere keeper te worden.  Ze zullen dat doen door heel veel beeldmateriaal beschikbaar te stellen en de vorderingen van de keepers en trainers te volgen.

In de bijgevoegde poster vind je een voorproefje van wat de keepers & keeperstrainers op Forescate kunnen verwachten.

Vanaf deze maand zullen de keeperstrainingen gebruik maken van het lesmateriaal van SGK. Dit weekend stond ook de eerste (digitale) train-de-trainerssessie op het programma voor alle keeperstrainers!

We wensen alle keepers, maar ook Kevin en Salman veel plezier en succes met de nieuwe programma's.

HTZ Bestuur en Managers HTZ

Bijlage: sgkforescate.pdf