Aanmelden voor Kabouter/Benjamini Hockey

Heeft jullie (oudste) kleuter zin om volgend schooljaar te gaan hockeyen?

Goed nieuws: ook aankomend seizoen zijn er weer leuke trainingen voor de Kabouters en de Benjamini’s op zondagochtend.

Tijdens de trainingen komen de kinderen in aanraking met verschillende vormen van bewegen die aansluiten bij hun natuurlijke bewegingsgedrag. Er is tijdens de trainingen op speelse wijze aandacht voor verschillende loopvormen, balvaardigheid en er wordt een eerste aanzet tot hockey gegeven. We leren de kinderen op een leuke en veilige manier de beginselen van het hockeyspel en ze zijn heerlijk sportief bezig.

Meer informatie over KABOUTER- / BENJAMINI HOCKEY is te vinden op onze website www.mhcforescate.nl.

EERST EVEN PROBEREN?
Op de zondagen 28 maart, 25 april en 30 mei organiseert MHC Forescate zogenaamde vriendjes- en vriendinnetjestrainingen. Tijdens deze trainingen kunnen kinderen die geïnteresseerd zijn in hockey de sfeer komen proeven en meedoen met de training(en). (Ze hoeven niet met een bekende mee te komen). Voor meer informatie en aanmelding: zie het bericht over Vriendjes- en vriendinnetjestraining bij jongste leden Forescate.

METEEN INSCHRIJVEN?

Zijn jullie geïnteresseerd?

Als jullie kind geboren is tussen 01-10-2015 en 30-09-2016 (of iets jonger is, maar wel in groep 2 zit komend schooljaar) kunt u hem/haar inschrijven voor Kabouterhockey.

Als jullie kind geboren is tussen 01-10-2014 en 30-09-2015 (of iets jonger is, maar wel in groep 3 zit komend schooljaar) kunt u hem/haar inschrijven voor de Benjamini’s.

INSCHRIJVEN TOT 1 JULI

Voor het aankomende seizoen kan jullie kind worden ingeschreven tot 1 juli. Inschrijven kan alleen via onze website https://www.mhcforescate.nl/site/Default.asp?option=11016&m=3

Indien wij op 1 juli meer aanmeldingen hebben dan we kinderen kunnen plaatsen, zal er worden geloot conform ons aannamebeleid. Meer informatie hierover vindt u op onze site.

Begin juli vernemen jullie of jullie kind aankomend seizoen geplaatst kan worden.

Mocht jullie kind worden uitgeloot voor de Benjamini’s, dan zal hij/zij automatisch op de wachtlijst geplaatst worden en krijgen jullie bericht wanneer er in de toekomst een plek vrijkomt.

Wordt jullie kind uitgeloot voor de Kabouters, dan kan jullie kind op de wachtlijst blijven staan voor het volgende seizoen, om dan tegen die tijd mee te loten bij de opvolgende lijn Benjamini’s.

VRAGEN?
Stuur gerust een mail naar [email protected]