Jongste Jeugddag 29 mei 2021
Beste E- en F- spelers en teambegeleiders,

Op zaterdag 29 mei zal op Forescate voor 24 teams de Jongste jeugd dag worden georganiseerd. Een aantal weken geleden hebben jullie hiervoor al een  uitnodiging ontvangen, maar nu het bijna zover is, geven we de belangrijkste informatie hier nog even een keer weer.

We verwelkomen alle teams vanaf 9.30 uur.
Alle teams spelen wedstrijden, strijden in de luchtkussen-stormbaan, bij een behendigheidsspel, in de "marmottenbaan", bij het "doelpushen" en bij een snelheidsmeter,  waarmee leuke prijsjes te winnen zijn.
Ook is er een technische clinic die gegeven wordt door Gijs en Tom.
Zaterdagochtend ontvangen jullie de actuele wedstrijdinformatie en het dagprogramma. Om precies 10.00 uur starten de weds
trijden.

Het thema van deze dag is SPROOKJES, dus het zou leuk zijn als we daar bij de teams die dag iets van terug zien, want ook voor het best geklede team is er een prijsje.

Om 15.00 uur is de prijsuitreiking waarna alle teams huiswaarts keren.

In noodgevallen kunt u de organisatie bereiken op mobiel telefoonnummer 06-54976003 of 06-45130649

Tot ziens op zaterdag 29 mei !

Namens de organisatie,
Joyce Visser, organisatorisch manager HTZ