Trainingsschema vanaf 12 juni
Vanaf vandaag (5 juni) zijn wij als club overgegaan naar het nieuwe hockey seizoen 2021-2022.

Komende week zijn nog de laatste selectietrainingen. Aan het eind van de week zijn alle teams bekend en hebben we nog 3 weken om in de nieuwe teamsamenstelling te trainen en wedstrijden te spelen als voorbereiding op het nieuwe seizoen.

In de bijlage is het schema te vinden vanaf 12 juni t/m vrijdag 2 juli. Daarna start de zomervakantie en is het clubhuis gesloten.
Ook in de Lisa app staan alle trainingen nu vermeld. Daar waar mogelijk hebben we ook de nieuwe trainers al ingedeeld op de teams. Maar aangezien we nog niet rond zijn met de trainers voor komend seizoen doen we een beroep op de trainers van afgelopen seizoen.

Als je het leuk vindt om komend seizoen training te geven loop dan even langs bij Tim of stuur een mail naar [email protected]

Heel veel plezier met de trainingen in de nieuwe samenstelling

Bijlage: trainingsschematotzomervakantie.pdf